Sunday, May 13, 2012

saya dan ABAH

Assalamualaikum .

arinie post sajasaja sebab bosan tak de bnda nak buat .

persamaan saya dan abah :D

                                                                 
tym nie suh abah tgk kamera,tapi dia taknak .

burn tym kat melaka nie .tapi skang,xde la putih mana pon ,haha:P
                                             

 
1 ) kami pemakai spek tegar .

-sbenarnya , aku k.long ngan kak ngah sume pakai spek .tapi aku ngan abah laa yg plg kerap pakai

2 ) kami pantang orang lambat siap .

-kat rumah slalunya kalo nak pegi mana2 ,kami adalah owang plg cpat siap dan selalu get ready atas keta dah .tapi yg len dok atas rumah lagik .tak suka tnggu lama2 so kami suka bsiap plg lambat .

3 ) kami suka coklat

-aku sbnarnya sejak kecik lagik suka mkn coklat . kecik2 dulu slalu beli gula2 kapas . tapi ending nanti , mesti abah perabih .sampai skang pon ,abah still beli coklat cadbury ,pastu letak lam peti .tapi abah slalu beli yg nuts ,aku tak suka yang tue .

4 ) suka ikut mood

-yang nie memang . kalo mood tak hepi tue ,jelas tpampang kat muka dah .dan biasanya kalo takde mood ,mula lahh macam2 lagik .

5 )lastly , muka aku plg sama ngan abah .err,yang nie ikut owang kate laa .aku pon tak tau .


ada banyak lagik psamaan tapi malas plak nak cite satu2 .hehe . tata ~



p/s :hihi ,entry pendek nie . *bangga gilaaa :D

2 comments:

  1. Anak abah....>< hahahaha
    wahhh comey blog mung skang ni

    ReplyDelete
  2. haha . aku takde la minat bunga2 nie .tapi best la plak buat back ground .takla rasa serabut sangat .thanks yeahhh :D

    ReplyDelete